\"هاشمپور\" با اشاره به اينکه داشتن جاذبههاي گردشگري، مکانهاي گردشگري و اقامتگاهها و هتلها ملاک جذب گردشگري نيست ،افزود: اخلاق و رفتار مديران مراکز اقامتي و نوع برخورد با گردشگران ميتواند يکي از عوامل مهم در جذب گردشگر به شمار آيد.
وي ورود بيش از چهار ميليون مسافر به استان در بهار و تابستان را نشانه پتانسيل قوي در صنعت گردشگري استان برشمرد و گفت: اميدواريم در سال جديد اين روند همچنان ادامه يابد و اردبيل شاهد ورود بيشمار گردشگران به اين سرزمين باشد.
در ادامه اين مراسم معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل نيز در سخناني توجه به زيرساختهاي گردشگري و همکاري و تعامل دستگاههاي اجرايي استان را از عوامل جذب گردشگر برشمرد.
وي در ادامه از اجراي طرح مسافر کاشانه به منظور ساماندهي منازل شخصي افراد براي اسکان مسافرين با همکاري دستگاههاي ذيربط خبر داد.
M/104
انتهای پیام/